Preview

МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗМЕТШІЛЕРДІҢ ОҚЫТУ ЖӘНЕ БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУ ЖҮЙЕСІН БАҒАЛАУ

Abstract

The article outlines the main indicators of monitoring training and professional qualification of civil servants and, also analyzed and evaluated the qualifications of civil servants. Training of civil servants can be based on а one system but can’t compete with developed countries. And, also revealed that civil servants should be adapted in the learning process to the new technologies and global changes. In this regard, many issues were identified, and ways of their solution were presented.

About the Authors

Г. Смагулова
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
Russian Federation


М. Амандыкова
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
Russian Federation


References

1. Н.Ә. Нaзaрбaeв «Қaзaқcтaн-2050» cтрa-тeгияcы қaлыптacқaн мeмлeкeттiң жaңa caяcи бa-ғыты» aтты Қaзaқcтaн xaлқынa Жoлдaуы - //«Eгeмeн Қaзaқcтaн» қоғамдық-саяси газеті. -2012, 14 желтоқсан. - Астана. -12б.

2. «Мемлекеттік қызмет өткерудің кейбір мәселелері туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы №152 Жарлығы - http://adilet.zan.kz/kaz. Әділет АҚЖ ресми сайты [Электронды ресурс]. Қол жеткізу тәртіптемесі - http://adilet.zan.kz/kaz/docs/ U1500000152 (айналым мерзімі: 29.12.2015).

3. Мемлекеттік қызметшілерді оқыту - кә-сібилендіру қадамы- //«Ақтөбе» облыстық қоғам-дық-саяси газеті.-2016, 10 қазан. -Ақтөбе. -2б.

4. ҚР Президенті жанындағы Мемлекеттік басқару Академиясының pecми сайты [Электрон-ды ресурс] - http://pa-academy.kz/. Қол жеткізу тәртіптемесі - http://pa-academy.kz/index.php?lang =kz&Itemid=134(айналым мерзімі: 20.12.2016).

5. Сымбат Исрапулова. Мемлекеттік қыз-метшілерді оқыту атты мақала - http://bignews.kz. Bignews.kz жаңалықтар порталының ресми сайты [Электронды ресурс]. Қол жеткізу тәртіптемесі -http://bignews.kz/news/3409-memlekett-k-yzmetsh-lerd-o-ytu.html (айналым мерзімі: 02.11.2017).


Review

For citations:


 ,   . The Journal of Almaty Technological University. 2018;(1):121-125. (In Russ.)

Views: 273


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2304-568X (Print)
ISSN 2710-0839 (Online)