Preview

Алматы технологиялық университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

РЫНОЧНАЯ ОРИЕНТИРОВАННОСТЬ ОТЕЛЯ КАК ФАКТОР ПОВЫШЕНИЯ ЕЕ ЭФФЕКТИВНОСТИ

Толық мәтін:

Аңдатпа

Мақалада нарыққа қызмет көрсететін қонақ үйлердің стратегиясының олардың қызметінің тиімділігіне әсері қарастырылады. Клиентке бағдарланған және сату концеп-цияларының дәстүрлі тұжырымдамасынан ерекшеленетін, нарыққа бағдарланған қонақ үйдің авторлық түсінігін және анықтамасын ескере отырды. Нысаналы және субъективті көрсеткіштер жиынтығының тиімділігін өлшеу, композиция ұсынылды. Инновацияны қо-нақ үйдің тиімділігіне байланыстыратын гипотезалар жиынтығы әзірленді. Өткізілген социологиялық зерттеулер мен байланыс регрессиялық талдау қонақ үйлердің нарықтық бағдарлары мен олардың тиімділігі арасындағы байланыстың гипотезасын растады.

Автор туралы

З. Жүнісбай
Алматинский технологический университет
Ресей


Әдебиет тізімі

1. Романов В.В., Осипов, Д.А., Елканова, Д.И., Сорокина, Е.В. Основы индустрии госте-приимства. - М.: Академия, 2008. - 119 с.

2. Роглев Х.Й. Основы гостиничного ме-неджмента. - К: Кондор, 2009. - 35с.

3. DayG. S. Thecapabilitiesof market-driven organizations/G. S. Day//Journal of Marketingю -1998ю- №58(4).-РР.37-52.

4. Narver J. C., & Slater, S. F. The effect of a market orientation on business profitability/ J.C.Narver, S.F.Slater//Journal of Marketingю -1990-№ 54(4). -Р.Р. 20-35.

5. Khan A. M. &Manopichetwattana, V. Innovative and noninnovative small firms: Types and characteristics /A.M. Khan, V.Manopichetwattana// Management Science.-1980.-№35.-Р.Р.597-606.

6. Srivastava R. Market orientation and organizational performance: Is innovation a missing link? / R.Srivastava//Journal of Marketing.- 1990.-№62 (4).-Р.Р.30-45.

7. Agrawal S., Dev, C.S., &Erramilli, M.K. Mar-ket orientation and performance in service firms: Role of innovation/ S.Agrawal, C.S. Dev, M.K. Erramilli //Jour-nal of Services Marketing. -1990-№17. -Р.Р.68-82.

8. Damanpour F., Szabat, K. A., & Evan, W. M. The relationship between types of innovation and organizational performance/ F.Damanpour, K.Szabat, W.Evan //Journal of Management Science/ -1989.-№26.- Р.587-601.

9. Zahra S. A., de Belardino, S., &Boxx, W. R. Organizational innovation: Its correlates and its implications for financial performance. International. /S.Zahra, S.deBelardino, W.Boxx// Journal of Management. - 1988- №5. -Р.Р.133-42.

10. Armstrong S. J., & Overton, T. S. Estima-ting nonresponse bias in mail surveys./S.Armstrong, T.Overton//Journal of Marketing Research.-№14.-Р.Р.396-402.

11. Василенко С.В. Корпоративная культура как инструмент эффективного управления персо-налом / М.: Дашкови К, 2013. - 136 c.

12. Маркетинговые исследования с SPSS: учеб. пособие / Г. Моосмюллер, Н. Н. Ребик. - 2-е изд. - М.: ИНФРА-М, 2015. - 198 c.

13. Менеджмент и маркетинг, ориентиро-ванный на стоимость: Учебник / Т.П. Данько, М.П. Голубев. - М.: ИНФРА-М, 2013. - 416 c.

14. Основы маркетинга. Краткий курс / Ф. Котлер. - М.: Вильямс, 2016. - 496 c.

15. Основы маркетинга: Учебное пособие / Л.В. Кузнецова, Ю.Ю. Черкасова. - М.: Вузовский учебник, ИНФРА-М, 2013. - 139 c.

16. Замедлина Е. А. Организационная куль-тура; РИОР- М., 2012.-128 c.

17. Kohli A.K. &Jaworski, B.J. Market Orientation: The Construct, Research Propositions, and Managerial Implications/A.Kohli, B.Jaworski//The Journal of Marketing,.-1992-№4(2). -Р.Р.1-18.

18. Han, J.K., Kim, N., Srivasta, R.K. Market Orientation and Organizational Performance: Is Innovation a Missing Link? // Journal of Marketing/ - 1998. - Vol. 62 (4). - P. 30-45.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Жүнісбай З.Т. РЫНОЧНАЯ ОРИЕНТИРОВАННОСТЬ ОТЕЛЯ КАК ФАКТОР ПОВЫШЕНИЯ ЕЕ ЭФФЕКТИВНОСТИ. Вестник Алматинского технологического университета. 2018;(1):89-94.

Қараулар: 235


ISSN 2304-568X (Print)
ISSN 2710-0839 (Online)