Preview

Алматы технологиялық университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Контент-талдау және сауалнама нәтижелері бойынша бейілділік бағдарламасын әзірлеу

https://doi.org/10.48184/2304-568X-2021-2-48-53

Толық мәтін:

Аннотация

Қазіргі уақытта қонақ үй қызметтері нарығында ұсыныстың өсуі байқалады, ал қонақ үй қызметтеріне сұраныс заңды түрде төмендеуде, бұл қонақ үй кәсіпорындары арасындағы бәсекелес-тіктің күшеюіне алып келеді. Қонақ үй бизнесінің нақты бәсекелестік артықшылықтарының бірі бәсекелестермен салыстырғанда неғұрлым сапалы қызмет көрсету болып табылады. Қонақ үйлер үшін қонақүйлік қызмет көрсету маңызды, олар қонақтардың қажеттіліктеріне жауап беріп қана қоймай, мақсатты топтың күтулерінің көпшілігін алдын ала болжайды. Тұрақты клиенттердің болуы бөлме қорының толуына және пайдаланылуына, сайып келгенде, қонақүйдің қаржылық нәти-желеріне тікелей әсер етеді.

Авторлар туралы

Г. А. Утебекова
Казахстанско-Швейцарский институт туризма, ресторанного и гостиничного бизнеса
Қазақстан

Алматы, Толе би, 100.



А. А. Бельгибаев
Казахстанско-Швейцарский институт туризма, ресторанного и гостиничного бизнеса
Қазақстан

Алматы, Толе би, 100.



С. У. Тнысов
Казахстанско-Швейцарский институт туризма, ресторанного и гостиничного бизнеса
Қазақстан

Алматы, Толе би, 100.



В. Г. Окасова
Казахстанско-Швейцарский институт туризма, ресторанного и гостиничного бизнеса
Қазақстан

Алматы, Толе би, 100.



Әдебиет тізімі

1. Jum T. A. Organization of the hotel industry / T.А. Jum, N.I. Denisova. - M .: Magister, Infra-M., 2017 .- 400 p.

2. Rudenko L.L. Technologies of hotel activity / L.L. Rudenko., Rudenko, N.P. Ovcharenko, A.B. Kosolapov. - M .: Dashkov and Co, 2018 .- 176 p.

3. Ivanova N.S. Service activity: service and hotel management: a tutorial. - SPb .: Publishing house of the St. Petersburg Academic University, 2016 .- 232 p.

4. Galenko E.V., Ovcharenko N.P. Assessment of the degree of guest satisfaction with the quality of hotel services // Azimuth of scientific research: economics and management. 2017.Vol. 6. No. 4 (21) .- PP. 79-82

5. Kuzmin A.M. Kano Model Method / A.M. Kuzmin // Center for Creative Technologies. — 2017. — C.17-20. — Access mode: https://www.inventech.ru/pub/methods/metod-0022/

6. Shamshina Y.O. Hotel service / Y.O. Shamshina. — Rostov-on-Don: Phoenix, 2014. — 208 р.

7. Elantseva O.P. Standardization and certification in social and cultural services and tourism / O.P. Elantseva. — M.,: Flinta, 2014. — 448 p.

8. May Kristin Vespestad., Anne Clancy. Exploring the use of content analysis methodology in consumer research/ Journal of Retailing and Consumer Services, volume 59, March 2021.-PP. 102427

9. Seema Gupta., Tanvi Gupta., G.Shainesh. Navigating from programme loyalty to company loyalty/IIMB Management Review, volume 30, Issue 3, September 2018, PP. 196-206

10. L.Becker. Methodological proposals for the study of consumer experience/ Qualitative Market Research, 21 (4) (2018), PP. 465-490,

11. Jiyoung Hwang., Laee Choi. Having fun while receiving rewards?: Exploration of gamification in loyalty programs for consumer loyalty/ Journal of Business Research, volume 106,January 2020.- PP.365-376

12. Reviews оf Sultan Plaza Hotel Access mode: https://www.booking.com/reviews/kz/hotel/sultan-plaza.ru.html Application Date: May 15, 2021

13. Reviews оf Sultan Plaza Hotel Access mode: https://yandex.kz/MAPS/org/36731735356/reviews/?ll=65.502050%2C44.844668&tab=reviews&z=17. Application Date: May 15, 2021


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Утебекова Г.А., Бельгибаев А.А., Тнысов С.У., Окасова В.Г. Контент-талдау және сауалнама нәтижелері бойынша бейілділік бағдарламасын әзірлеу. Алматы технологиялық университетінің хабаршысы. 2021;(2):48-53. https://doi.org/10.48184/2304-568X-2021-2-48-53

For citation:


Utebekova G.A., Belgibayev A.A., Tnyssov S.U., Okassova V.G. Development of a loyalty program based on the results of content analysis and questionnaire survey. The Journal of Almaty Technological University. 2021;(2):48-53. https://doi.org/10.48184/2304-568X-2021-2-48-53

Қараулар: 471


ISSN 2304-568X (Print)
ISSN 2710-0839 (Online)