Қазақстандық «Global Nomads» киім брендінің сән дизайнындағы этнофутуризмі
https://doi.org/10.48184/2304-568X-2024-4-192-201
Аннотация
Қазақстандық fashion-дизайндағы этнофутуризмді зерттеу тақырыбының өзектілігі көшпенділер стилінің түпнұсқалығын тұрақты дамытумен ұлттық мәдени құндылықтардың бірегейлігі нысанын интеграциялаудың теориялық-әдіснамалық негіздемесі болып табылады. Зерттеудің мақсаты қазақстандық Global Nomads брендінің мысалында киім дизайнындағы этнофутуризм трендтерінің қалыптасуын талдау болып табылады. Зерттеудің ғылыми маңыздылығы мәдени мұраны заманауи сәнге біріктіруге және әлемдік нарықта инновациялық және бәсекеге қабілетті өнімдерді құруға қосқан үлесін анықтау болып табылады. Зерттеудің практикалық маңыздылығы брендтің көшпелі мәдениет пен символизмнің дәстүрлі элементтерін жаһандық сән үрдістері контекстінде сақтау мен бейімдеудегі тиімділігін, сондай-ақ оның қазақтың ұлттық бірегейлігі мен Орта Азияның мәдени мұрасын қабылдауға әсерін анықтауға мүмкіндік береді. Зерттеу әдістемесі ғылым салаларын қамтиды: өнертану, мәдениеттану, тарих, этнография, сән, дизайн, киім технологиясы, тұрақты даму, әлеуметтану. Зерттеу қорытындылары бар негізгі ережелер анықталды: Global Nomads киім брендінің дизайнына этнофутуристік көзқарас, ұлттық дәстүрлерді түсіндірудегі инновациялар, киімнің Әлеуметтік және мәдени маңызы, жаһандық сәнге әсері, экономикалық аспект. Зерттеу нәтижелері тарихи және мәдени кодтарды өзекті және коммерциялық тұрғыдан сәтті киім жасау үшін бейімдеуге мүмкіндік беретін бренд құралдарын талдаудан тұрады; сән арқылы мәдени мұраны модернизациялау және сақтау процесін түсінуде жаңа бағыттарды ашу, бұл бәсекелестік артықшылықтар жасауға және нарықтық позицияларды нығайтуға көмектеседі. Зерттеу үшін құндылық тұрақты технологияларды қолдану, мәдени диалогты орнықтыру және брендтің әлеуметтік жауапкершілігі бойынша ұсыныстармен этнофутуризм трендтерін талдау болып табылады.
Авторлар туралы
М. Е. ЖангужиноваҚазақстан
050000, Алматы, Панфилов көш., 127.
А. М. Талғатбекова
Қазақстан
050012, Алматы қ, Төле би 100.
М. М. Езиева
Түркия
07058, Анталия.
Ж. С. Турумқожаева
Қазақстан
050012, Алматы қ, Төле би 100.
Әдебиет тізімі
1. Кудабаыева А.К., Жумабаева А.Е. Этникалық стильде материалға принт түсіру арқылы әйелдер топтамасының жобалау протсесін әзірлеу. АТУ Хабаршысы, №4, (2023):13-18.
2. Mühlemann, C., Nikolaos Vryzidis (ed): The Hidden Life of Textiles in the Medieval and Early Modern Mediterranean. Contexts and Cross-Cultural Encounters in the Islamic, Latinate and Eastern Christian Worlds. Medieval and Post-Medieval Mediterranean Archaeology Series, III. Bulletin of the School of Oriental and African Studies, (2021): 579- 581.
3. Жангужинова М., Ербол А., Ашинов Р.Б., Талгатбекова А.Ж., Абекова А.Ж. Архетипы символов номадов (на примере казахского костюма). Педагогика и психология. №4 (53), (2022): 273-283
4. Жангужинова М., Ербол А., Жуманазарова А.Е., Рысымбетов Е.К., Есеналиева Д.Б. Аксиологическии анализ символизма в казахском костюме. Педагогика и психология. №3 (52), (2022): 273-283
5. Demir, G., Ilhan Korkmaz, R., Nosch, M.-L. Ottoman clothing regulations and the Kemalist clothing legislation in the early 20th century. Artex journal 1 (2022): 49- 66.
6. Zhanguzhinova M.Ye., Iskakova A.O., Kumargaliyeva N., Kaupuzs A. Image design for Kazakhstan children’s sports uniform. The Journal of Almaty Technological University. no 2, (2024):135143.
7. Zhao, F. and Nosch, M.-L. (eds.) Textiles and Dress cultures along the Silk Roads. Thematic Collection of the Cultural Exchanges along the Silk Roads. UNESCO publications. (2022):401.
8. Nosch, M.-L., Zhao, F., Frankopan, P. The World-Wide Web. In Nosch, M.-L., Zhao (eds.) Textiles and Dress cultures along the Silk Roads. UNESCO publications. (2022):362-401.
9. Andersson Strand, E., Mannering, U. and Shamir, O. Sheep wool across Eurasia. In Textile and clothing along the Silk Roads. Feng Zhao and Marie-Louise Nosch (eds). Unesco, China National Silk Museum. Hangzhou. (2022):31-34
10. Boughlala, A., & Smelik, A. Tracing the History of Digital Fashion. Clothing and Textiles Research Journal, (2024).
11. Portia Wang, Mark R. Miller, Eugy Han, Cyan DeVeaux, Jeremy N. Bailenson, Understanding virtual design behaviors: A large-scale analysis of the design process in Virtual Reality, Design Studies, no 90, (2024):101237.
12. Kang, J. Y. M., & Choi, D. Artificial intelligence-powered digital solutions in the fashion industry: a mixed-methods study on AI-based customer services. International Journal of Fashion Design, Technology and Education, 17(2), (2023):162–176.
13. Suhaimi, S. N., Walters, A., & Ward, J. Design thinking mindset: a user-centered approach toward innovation in the Welsh creative industries. International Journal of Design Creativity and Innovation, no 12(4), (2024): 238–257.
14. de Wet, A. J. C., & Smal, D. Innovative, environmentally sustainable fashion design: a blended learning teaching framework that supports positive emotions and creativity during a design process. International Journal of Fashion Design, Technology and Education, no 17(2), (2023):133–143.
15. Dahunsi, B., Woelfle, H., Gagliardi, N., & Dunne, L. E. Review and synthesis of expert perspectives on user attribute and profile definitions for fashion recommendation. International Journal of Fashion Design, Technology and Education, no 17(2), (2023):202–213.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Жангужинова М.Е., Талғатбекова А.М., Езиева М.М., Турумқожаева Ж.С. Қазақстандық «Global Nomads» киім брендінің сән дизайнындағы этнофутуризмі. Алматы технологиялық университетінің хабаршысы. 2024;146(4):192-201. https://doi.org/10.48184/2304-568X-2024-4-192-201
For citation:
Zhanguzhinova M.Y., Talgatbekova A.M., Ezieva M.M., Turumkozhayeva Zh.S. The ethnofuturism of Kazakhstan’s clothing brand “Global Nomads” in the Fashion Design. The Journal of Almaty Technological University. 2024;146(4):192-201. https://doi.org/10.48184/2304-568X-2024-4-192-201