Preview

Қонақүйлер мен мейманханалардағы брондау ЖӘНЕ РЕЗЕРВЛЕУ ЖҮЙЕСІ (HMS HUMAN MANAGEMENT SYSTEMS ШЕТЕЛДІК ЖҮЙЕСІ)

Толық мәтін:

Аңдатпа

Бұл мақалада қабілеттілік тұжырымдамасы талқыланып, оны басқарудың негізгі бағыттары зерттеледі. ХХ ғасырдың 90-шы жылдарының басында туристік нарықта көптеген компьютерлік брондау және резервілеу жүйесі енгізіле бастағаны қарастырылады. Мақаланың жаңалығы - біріккен туристік агенттіктердің жетекші ассоциациялары бірқатар қонақ үй компанияларына осы қонақ үйлерді электрондық брондау желілеріне енгізу қажеттілігі туралы ұсыныс жасалды. Зерттеу нәтижесінде қонақжайлылық индустриясының келешектегі қызметкерлерінің қазіргі заманғы ақпараттық жүйелер мен қонақжайлылық индустриясының кәсіпорындарында қолданылатын технологияларды зерттеу, болашақ маманның кәсіби қызметтегі нарықта арнайы бағдарламалық өнімдер мен ақпараттық жүйелерді қолдануды үйретеді.

Автор туралы

А. М. Сарсебаева
Алматы технологиялық университеті
Ресей


Әдебиет тізімі

1. Котлер, Ф. Маркетинг-менеджмент в новом тысячелетии. - СПб.: Питер, 2002. - 750 с.

2. Мартышев А.В. Маркетинг отношений: Учебное пособие. -Владивосток: ДГУ, 2005. -108 с.

3. Анализ рынка общественного питания в Казахстане: предприятия и услуги, тренды и прогнозы / Институт маркетинговых и социологических исследований "Elim" Режим доступа. [Электронный ресурс] http://www.marketingcenter.kz/2016/02-20- kazakhstan-analiz-rynka-obschestvennogopitaniya. html (Дата обращения: 13.02.2018).

4. Жданов В.В. Управление качеством услуг на предприятиях ресторанного бизнеса // Российский экономический университет им. Г.В. Плеханова: Вопросы экономики и права, 2011.- №3. - С.78-81.

5. Широченская И.П., Тарасенко Э.В. Новые тенденции в разработке программ лояльности и управлении отношений с потребителями // Инициативы XXI века. - 2013. - № 4. - С.64-69.

6. Федцов В.Г. Культура ресторанного сервиса: Учебное пособие. М.: Издательско-торговая корпорация «Дашков и К°», 2012. - 248 с.

7. Главчева С.И., Ходырева Е.И. Влияние личностных моделей поведения на систему мотивации персонала ресторанного бизнеса // Экономика и управление, 2013. -№ 11 (97). - С.62-66.

8. Чеснокова М.С., Кирилловская А.А. Современные инструменты маркетинга в Новой экономике: маркетинг впечатлений // Маркетинг MBA. Маркетинговое управление предприятием. - 2013. - Том 6. - Вып. 1. - С. 159-171.

9. Чепурова И.Ф., Гладышева А.В. Разработка программы лояльности потребителей как фактор управления человеческими ресурсами // Социально-экономические явления и процессы, 2015. -№4. - С.89-93

10. Петренко Е.С. Экономика впечатлений выведет рестораны из кризиса. - [Электронный ресурс]. Режим доступа. - URL: http://cyberleninka.ru /article/n/ekonomikavpechatleniy-vyvedet-restorany-iz-krizisa (дата обращения: 15.02.2018).

11. Пайн Дж., Гилмор Дж. Экономика впечатлений. - М.: Издательство «Вильямс», 2005. - 304 c.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Сарсебаева А.М. Қонақүйлер мен мейманханалардағы брондау ЖӘНЕ РЕЗЕРВЛЕУ ЖҮЙЕСІ (HMS HUMAN MANAGEMENT SYSTEMS ШЕТЕЛДІК ЖҮЙЕСІ). Алматы технологиялық университетінің хабаршысы. 2019;(3):109-114.

For citation:


Sarsebaeva A.M. THE SYSTEM OF BOOKING AND RESERVATIONS IN HOTELS AND RESTAURANTS (INTERNATIONAL SYSTEM HMS-HUMAN MANAGEMENT SYSTEMS). The Journal of Almaty Technological University. 2019;(3):109-114. (In Russ.)

Қараулар: 737


ISSN 2304-568X (Print)
ISSN 2710-0839 (Online)