Preview

Алматы технологиялық университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ МЕЙРАМХАНА БИЗНЕСІНІҢ ҚОНАҚТАРЫМЕН ӨЗАРА ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТЫ БАСҚАРУДАҒЫ МОБИЛЬДІ АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР

Толық мәтін:

Аңдатпа

Бүгінде мобильді ақпараттық технологиялар әлемдік экономиканың түрлі салаларын тұтынушылар арасында үлкен сұранысқа ие. Мейрамхана бизнесі саласында мобильді ақпа-раттық технологиялар, әсіресе Қазақстан Республикасында өзінің дамуының бастапқы кезе-ңінде. Бүгінде мобильді ақпараттық технологиялар әлемдік экономиканың түрлі салаларын тұтынушылар арасында үлкен сұранысқа ие. Қазақстандық мобильді ақпараттық техноло-гиялар нарығының талдауына сәйкес, отандық мобильді қосымшалар көп жағдайда, мейрам-хана бизнесі үшін тиімді мобильді қосымша тұтынушы үшін ақпараттық жүктемені ғана емес, сонымен қатар тұтынушы мен кәсіпорын арасындағы өзара қарым-қатынасты бас-қару процестерін үйлестіруге тиіс болатын қайта өтініштерді ынталандыру және сервис процестерін автоматтандыру жүйесі болып табылады. Мобильді қосымша кәсіпорында өтетін сервис процестеріне сәйкес көпфункционалды болуы тиіс: кәсіпорында өтетін үдеріс-тердің көп арналы интеграциясын қамтамасыз ету; байланыс персоналын ГОСТ, оның қа-лауы мен ұстанымдары туралы ақпаратпен қамтамасыз ету; талдамалық маркетингтік мақсаттарда деректерді жинау мен өңдеуді автоматтандыруды қамтамасыз ету.

Автор туралы

С. Чувашев
Алматинский технологический университет
Ресей


Әдебиет тізімі

1. Конвергенция (медиаиндустрия). // Элек-тронная энциклопедия «Википедия». [Электрон-ный ресурс]. Режим доступа. URL: www.ru.wikipedia.org/wiki/ Конвергенция_ (медиа-индустрия) (дата обращения: 15.03.2018).

2. Ступина Т.А. Грицунова С.В. Иннова-ционные технологии в ресторанном бизнесе: Фир-менные мобильные приложения // Интеграция наук. - 2016. №2. С. 35-36.

3. Смартфоны (мировой рынок): прогноз 2016-2018. // Электронный новостной журнал «TAdvisor». [Электронный ресурс]. Режим доступа. URL: www.tadviser.ru/index.php/Статья: Смартфоны_ (мировой_pынок) (дата обращения: 23.03.2018).

4. Рынок мобильных телефонов в Ка-захстане: I квартал 2016 // Электронный инфор-мационный ресурс «PROFIT». [Электронный ресурс]. Режим доступа. URL: www.profit.kz/news /33503/Rinok-mobilnih-telefonov-v-Kazahstane-I-kvartal-2016 (дата обращения: 19.03.2018).

5. Чувашев С.Ю., Мухамбетов Т.И. Особен-ности управления взаимоотношениями с гостями в ресторанном бизнесе. // Вестник Алматинского Технологического Университета. - 2018. - №1 (118). - С. 107-113.

6. Мобильный терминал официанта. Мо-бильный терминал менеджера. // Официальный сайт поставщика ИТ бренда "R-Keeper" UCS OriginalSoftware. [Электронный ресурс]. Режим доступа. URL: www.ucs.ru/products/r_keeper (дата обращения: 23.03.2018).

7. Что такое UDS Game? // Официальный сайт проекта «UDS Game». [Электронный ресурс]. Режим доступа. URL: www.udsgame.com/static/ru (дата обращения: 02.04.2018).

8. Хрусталев Р.В. Особенности иннова-ционных систем управления взаимоотношениями с клиентами // Вестник ТГТУ. - 2013. - №3. -С. 689-692.

9. Ушакова И.А. Проникновение CRM систем в социальные сети. // Системы обработки информации. Харьковский национальный экономический университет. - 2011-7. стр. 43-47.

10. Шполянская И.Ю. Использование тех-нологий datamining с целью создания аналити-ческих crm-систем для малого бизнеса // Вестник Ростовского государственного экономического университета. - 2014. - №1. (45). - С. 129-135.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


  ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ МЕЙРАМХАНА БИЗНЕСІНІҢ ҚОНАҚТАРЫМЕН ӨЗАРА ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТЫ БАСҚАРУДАҒЫ МОБИЛЬДІ АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР. Алматы технологиялық университетінің хабаршысы. 2018;(4):123-129.

For citation:


  MOBILE INFORMATION TECHNOLOGIES IN MANAGEMENT OF RELATIONS WITH HOTEL RESTAURANT BUSINESSMEN IN THE REPUBLIC OF KAZAKHSTAN. The Journal of Almaty Technological University. 2018;(4):123-129. (In Russ.)

Қараулар: 396


ISSN 2304-568X (Print)
ISSN 2710-0839 (Online)