Болашақ шетел тілі мұғалімдерінің зерттеушілік құзыреттілігін қалыптастырудың ғылыми-педагогикалық ерекшеліктерінің мазмұны
https://doi.org/10.48184/2304-568X-2021-2-54-60
Аңдатпа
Аталмыш мақалада тілдік жоғары оқу орындарында болашақ шетел тілі мұғалімдерін даярлау барысында зерттеушілік құзыреттілікті қалыптастырудың басты ерекшеліктері сөз етіледі. Автор зерттеушілік құзыреттілік мұғалімнің кәсіби іс-әрекетінің негізін құрап, педагогикалық шеберліктің жоғарғы деңгейіне жетудегі анықтаушылары бола отырып, жобалаушы немесе құрылымдық қабі-леттер болып табылатындығын басты назарға ала отырып, зерттеушілік құзыреттіліктің мұғалім-нің педагогикалық іскерлігін арттыруда да маңызды рөл атқаратындыңын айқындайды.
Авторлар туралы
Н. Н. АбдыгалиеваАлматы технологиялық университеті
Қазақстан
Абдыгалиева Назым Нуржановна - Мемлекеттік және шетел тілдері кафедрасының лекторы.
050012, Алматы қ., Төле би 100.
Ә. Т. Тәубеева
Қазақстан
Тәубеева Әлия Тәубеевна - Араб және ағылшын тілдер кафедрасының аға оқытушы.
050000, Алматы қ., Әл-Фараби данғылы, 73.
Әдебиет тізімі
1. Абдуллина О.А. Общепедогогическая подготовка учителя в системе высшего педагогического образования: для спец.вузов.,2-е изда-ние.- М.: Просвещение -1990.- 141 с.
2. Пшонковская И.А. Формирование гностических умений у студентов педагогического вуза в условиях моделирования учебного текста: дис…канд.пед.наук: 13.00.01: Иркутск: Иркутский гос.пед. ун-т, 2006. – 164 с.
3. Байжуманова Н.С. Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі //Білім әлемінде. - 2008. - № 5. – 33-36 б.
4. Кунанбаева С.С. Современное иноязычное образование: методология и теория. Алматы, ИЦ КазУМОиМЯ им. Абылай хана, 2005. 264 с.
5. Ойзерман Т.И. Практика-познание, познание – практика //Вопрос философии. - 1984- №9. –С.60-73
6. Суворова С.Л. Формирование гностических умений у студентов в процессе профессионально-педагогической подготовки: Дис...канд.пед.наук: 13.00.08 - Челябинск: ЮУрГГПУ .1999.- 163 с.
7. Щербаков А.И. Формирование личности учителя советской школы в системе высшего образования: дис. … док. пед. наук: 13.00.01.—Л.: Ленингр. гос. пед. ин-т им. А. И. Герцена, 1968.- 129 с.
8. Щукин А.Н. Обучение иностранному языку:Теория и практика.Учебное пособие для преподавателей и студентов. -М.: Филоматис, 2004.- 147 с.
9. Абдулина O.A. Комплексная педагогическая практика в системе профессионально-педагогической подготовки студентов / Формирование педагогической направленности студентов пед. ВУЗа.,- Владимир, 1972.-262-263с.
10. Құдайбергенова К. Құзырлылық – тұлға дамуының сапалық критерийі.- Кіру режимі https://pedcollege.kz/ru/elektronnye-resursy/metodicheskie-doklady/167-kyzyrlylyk.html Қаралған күн: 21.04.2021
11. Khutorskoy, A. V. Key competences as a component of student-centered education paradigm. Kazan: Education2003. - 58-64р.
12. Саломатов К.И.Методика профессио-нально-направленного обучения ИЯ как педагогической специальности. Учебное пособие для студентов и преподавателей педагогических факультетов иностранных языков. -Куйбышев,1984.- 279с.
13. Сборник Горьковского Педагогического Института иностранных языков им.Добролюбова. Требования к педагогический направленному владению иностранным языком и последовательность их реализации по годам обучения-. Горкий,:1979.- 466с.
14. Кузьмина Н.В.Очерки психологии труда учителя. Психологическая структура деятельности учителя и формирования его личности. –Л.: изд. Ленинград Ун-та,1967. – 380б.
15. Richards J.C., Rodgers N.S. Approaches and methods in language teaching .-Cambridge: Cambridge University Press,1986.- 201p.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Абдыгалиева Н.Н., Тәубеева Ә.Т. Болашақ шетел тілі мұғалімдерінің зерттеушілік құзыреттілігін қалыптастырудың ғылыми-педагогикалық ерекшеліктерінің мазмұны. Алматы технологиялық университетінің хабаршысы. 2021;(2):54-60. https://doi.org/10.48184/2304-568X-2021-2-54-60
For citation:
Abdygaliyeva N.N., Taubeyeva A.T. Content of scientific and pedagogical features of formation of gnostic competence of future foreign language teachers. The Journal of Almaty Technological University. 2021;(2):54-60. (In Kazakh) https://doi.org/10.48184/2304-568X-2021-2-54-60